Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technik pre BOZP, PO, ŽP a personalista, výrobná spoločnosť
TESCA KOŠICE,s.r.o.
Miesto práce
Rozvojová 2, Košice
Rozvojová 2, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BOZP a PO
- zodpovednosť za prípravu, vedenie a aktualizáciu dokumentácie, interných smerníc, inštrukcií v rámci spoločnosti v súlade s platnou legislatívou
- zodpovednosť za kontrolu danej dokumentácie na prevádzke
- zabezpečovať školenia zamestnancov v súlade s legislatívou a internými smernicami
- zodpovednosť za audity BOZP a za vykonávanie nápravných opatrení vyplývajúcich z kontroly
v súlade s BOZP požiadavkami
- zodpovednosť za riešenie pracovných úrazov, ich ohlasovanie štátnym orgánom v zmysle
platnej legislatívy, realizovať nápravné opatrenia, vyhodnocovanie rizík v spoločnosti a
predchádzanie úrazov
- zastupovanie spoločnosti pri komunikácii so štátnymi úradmi a inštitúciami, príprava správ
- sledovanie a plnenie požiadaviek platných právnych predpisov v oblasti BOZP a PO
- zabezpečovať pravidelné kontroly priestorov firmy, kontroly vyhradených technických
zariadení v spolupráci s odd. údržby ( elektrické , plynové a zdvíhacie zariadenia)
- z hľadiska PO zabezpečovať pravidlené kontroly (požiarne dvere, klapky, SHZ, zariadenie na
odvod dymu, ručné hasiace prístroje a hydranty)
ENVIRONMENT
- riadenie a komplexná zodpovednosť za odpadové hospodárstvo
- plnenie zákonných požiadaviek v oblasti ŽP (ovzdušie, odpadové hospodárstvo, ochrana vôd,
chem. látky:
- zasielanie potrebných hlásení
- vybavovanie povolení a rozhodnutí,
- zodpovednosť za evidenciu,
- zodpovednosť za komunikáciu v oblasti ŽP v zmysle internej dokumentácie,
komunikácia s úradmi a kontrolnými orgánmi
- zabezpečovanie aplikácie právnych predpisov a požadovanej dokumentácie v oblasti
ŽP do interného procesu spoločnosti
- manažovanie EMS, vedenie a zodpovednosť za certifikáčné a dohľadové audity ISO 14001 ,
zlepšovanie EMS podľa ISO 14 001,
- zabezpečovať školenie a preškoľovanie zamestnancov
- posudzovanie environmentálnych aspektov činosti spoločnosti, ich kontrola
- výkon a riadenie interných auditov EMS
- spolupracovať na riadení a zodpovednosti za zmluvy s externými organizáciami
z oblasti životného prostredia
- návrhy na zlepšenie v oblasti životného prostredia
- posudzovanie rizík havárií a ohrozenia ŽP, vytváranie havarijných plánov
PERSONALISTIKA
• Zabezpečenie chodu oddelenia ľudských zdrojov.
• Organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti.
• Inzerovanie voľných pracovných miest v printových a online médiách.
• Práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov.
• Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov.
• Komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami.
• Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov.
• Evidencia pracovnej dochádzky.
- zodpovednosť za prípravu, vedenie a aktualizáciu dokumentácie, interných smerníc, inštrukcií v rámci spoločnosti v súlade s platnou legislatívou
- zodpovednosť za kontrolu danej dokumentácie na prevádzke
- zabezpečovať školenia zamestnancov v súlade s legislatívou a internými smernicami
- zodpovednosť za audity BOZP a za vykonávanie nápravných opatrení vyplývajúcich z kontroly
v súlade s BOZP požiadavkami
- zodpovednosť za riešenie pracovných úrazov, ich ohlasovanie štátnym orgánom v zmysle
platnej legislatívy, realizovať nápravné opatrenia, vyhodnocovanie rizík v spoločnosti a
predchádzanie úrazov
- zastupovanie spoločnosti pri komunikácii so štátnymi úradmi a inštitúciami, príprava správ
- sledovanie a plnenie požiadaviek platných právnych predpisov v oblasti BOZP a PO
- zabezpečovať pravidelné kontroly priestorov firmy, kontroly vyhradených technických
zariadení v spolupráci s odd. údržby ( elektrické , plynové a zdvíhacie zariadenia)
- z hľadiska PO zabezpečovať pravidlené kontroly (požiarne dvere, klapky, SHZ, zariadenie na
odvod dymu, ručné hasiace prístroje a hydranty)
ENVIRONMENT
- riadenie a komplexná zodpovednosť za odpadové hospodárstvo
- plnenie zákonných požiadaviek v oblasti ŽP (ovzdušie, odpadové hospodárstvo, ochrana vôd,
chem. látky:
- zasielanie potrebných hlásení
- vybavovanie povolení a rozhodnutí,
- zodpovednosť za evidenciu,
- zodpovednosť za komunikáciu v oblasti ŽP v zmysle internej dokumentácie,
komunikácia s úradmi a kontrolnými orgánmi
- zabezpečovanie aplikácie právnych predpisov a požadovanej dokumentácie v oblasti
ŽP do interného procesu spoločnosti
- manažovanie EMS, vedenie a zodpovednosť za certifikáčné a dohľadové audity ISO 14001 ,
zlepšovanie EMS podľa ISO 14 001,
- zabezpečovať školenie a preškoľovanie zamestnancov
- posudzovanie environmentálnych aspektov činosti spoločnosti, ich kontrola
- výkon a riadenie interných auditov EMS
- spolupracovať na riadení a zodpovednosti za zmluvy s externými organizáciami
z oblasti životného prostredia
- návrhy na zlepšenie v oblasti životného prostredia
- posudzovanie rizík havárií a ohrozenia ŽP, vytváranie havarijných plánov
PERSONALISTIKA
• Zabezpečenie chodu oddelenia ľudských zdrojov.
• Organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti.
• Inzerovanie voľných pracovných miest v printových a online médiách.
• Práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov.
• Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov.
• Komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami.
• Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov.
• Evidencia pracovnej dochádzky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť s dlhoročným pôsobením na Slovensku
- Príležitosť pre odborný rast
- Poskytovanie pravidelných školení
- Priateľské prostredie, férový prístup
- Zaujímavé platové ohodnotenie
- Preferujeme dlhodobú spoluprácu
- Príležitosť pre odborný rast
- Poskytovanie pravidelných školení
- Priateľské prostredie, férový prístup
- Zaujímavé platové ohodnotenie
- Preferujeme dlhodobú spoluprácu
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pozíciu nám, prosím, zašlite svoj štruktúrovaný profesijný životopis v slovenskom jazyku elektronicky prostredníctvom možnosti "Poslať spoločnosti životopis" v dolnej časti tejto ponuky, alebo poštou na doleuvedenú adresu. Kontaktovať nás môžete aj telefonicky, kde si prejdeme detaily pozície.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ alebo VŠ vzdelanie, zameranie na BOZP, PO a životné prostredie je vítané
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii je podmienka, min. 3 roky
- Znalosť problematiky, legislatívy BOZP, PO a enviromentu je nevyhnutná; podmienkou je byť autorizovaný bezpečnostný technik
- Skúsenosti s problematikou životného prostredia /odpady apod./, so zavádzaním ISO 14001
- Skúsenosti s personalistiky - základy
- Ovládanie anglického jazyka na úrovni dorozumenia sa
- MS Office na užívateľskej úrovni
- Organizačné a komunikačné zručnosti
- Samostatnosť a zodpovednosť
- Schopnosť promptne riešiť vzniknuté situácie
- Zvládanie stresových situácií
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii je podmienka, min. 3 roky
- Znalosť problematiky, legislatívy BOZP, PO a enviromentu je nevyhnutná; podmienkou je byť autorizovaný bezpečnostný technik
- Skúsenosti s problematikou životného prostredia /odpady apod./, so zavádzaním ISO 14001
- Skúsenosti s personalistiky - základy
- Ovládanie anglického jazyka na úrovni dorozumenia sa
- MS Office na užívateľskej úrovni
- Organizačné a komunikačné zručnosti
- Samostatnosť a zodpovednosť
- Schopnosť promptne riešiť vzniknuté situácie
- Zvládanie stresových situácií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úspešná nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti automobilového priemyslu so sídlom v Košiciach
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3003768
Dátum zverejnenia: 26.4.2017
2017-04-26
lokalita: Košice Pozícia: Environmentalista, Personalista, Technik BOZP, Technik požiarnej ochrany Spoločnosť: TESCA KOŠICE,s.r.o.