Event Manažér (international projects)

BONARD

Miesto práce
Bakossova 8, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2018
Mzdové podmienky (brutto)
€1,000 + bonusy + benefity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Klienti, kolegovia a kandidáti o nás hovoria, že patríme medzi top firmy, s akými sa kedy stretli.

Robíme so zaujímavou a vybranou klientelou (Hawaii, Manchester United, English Australia), máme výnimočný team spirit a rešpekt navzájom, profesionalita aj fun su našou prirodzenou súčasťou (obe sú u nás vo vysokej a vyváženej miere).

Organizujeme business eventy (trade missions, fam tours) vo viacerých krajinách Európy, Ázie a Ameriky: https://www.youtube.com/watch?v=W55ZJor2D6k.

Naše rozvinuté Event & Business Solutions oddelenie hľadá nadšeného, skúseného a motivovaného event manažéra, ktorý sa stane súčasťou nášho rastúceho tímu.

Budeš spolu/organizovať a dozerať na medzinárodné business podujatia po celom svete a Tvojou úlohou bude dohliadať na ich úspešný priebeh, zabezpečiť, že účastníci zažijú jedinečnú skúsenosť, a zároveň dbať na rozpočet a časové termíny.

Hľadáme energických, schopných a kreatívnych kandidátov so zanietením pre event manažment, marketing a predaj.

Predchádzajúca skúsenosť v oblasti organizovania obchodných stretnutí a eventov je veľmi vítaná. Pozícia event manažéra si vyžaduje vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, skvelý time manažment a skúsenosti so starostlivosťou o kľúčových zákazníkov, tak ako aj schopnosť efektívne manažovať ľudí a zdroje. Kandidát na event manažéra musí taktiež disponovať výbornými komunikačnými (verbálnymi aj písomnými), negociačnými a vodcovskými schopnosťami, či pro-zákazníckym prístupom.

Ak ťa baví práca vo vzrušujúcom svete eventov, určite sa nám ozvi!

Tvoje povinnosti event manažéra budú zahŕňať:
  • plánovanie projektu a jeho realizácia (plánovanie eventov od ich začiatku až po koniec),
  • kompletná organizácia eventu a priama účasť na evente (pred eventom aj počas neho),
  • výber miesta konania, manažment a logistika (hotely, reštaurácie, atď.),
  • príprava cestovania (rezervovanie letov, ubytovania, transferov, vyhliadkových zájazdov),
  • event marketing (vytváranie a dizajn rôznych propagačných a eventových materiálov),
  • pozývanie a nábor účastníkov eventu,
  • plánovanie rozloženia miestností, programu seminárov a načasovanie obchodných stretnutí,
  • manažovanie a zodpovednosť za rozpočty a splnenie časových termínov dodávateľmi ako aj časových termínov daných vedením spoločnosti,
  • asistencia na mieste konania podujatia (usmerňovanie publika, koordinovanie dodávateľov, zabezpečovanie požiadaviek klientov, riešenie potenciálnych problémov na mieste),
  • hodnotenie & spätná väzba (vytváranie hodnotiacich dotazníkov a zhromažďovanie spätnej väzby za účelom zlepšenia),
  • zabezpečovanie hladkého a úspešného priebehu podujatí v súlade s rozpočtom a časovými termínmi.

Ak si myslíš, že toto znie ako práca, ktorá ťa bude baviť, chceme o Tebe počuť!

Zamestnanecké výhody, benefity

Prečo Ťa bude baviť práca pre StudentMarketing?

Organizujeme business eventy (trade missions, fam tours) vo viacerých krajinách Európy, Ázie a Ameriky: https://www.youtube.com/watch?v=W55ZJor2D6k.

Pracujeme vo vzrušujúcom svete medzinárodných eventov, v ktorom každý event prináša nové skvelé zážitky a výzvy. Žiadny event nie je rovnaký ako ten predchádzajúci, a každý je prínosný.

Staneš sa súčasťou nášho Events & Business Solutions oddelenia a budeš mať príležitosť pracovať s vedúcimi klientmi nášho odvetvia a predviesť svoju zanietenosť pre eventy.

Úspešný kandidát sa stane súčasťou nášho skvelého tímu a tiež precestuje svet (zúčastní sa eventov, ktoré bude organizovať - cca 4 podujatia ročne, všetky v zahraničí).

Náš štedrý balík výhod a benefitov zahŕňa:
  • Nadobudneš SKÚSENOSŤ z medzinárodného a dynamického prostredia (v našej spoločnosti sa stretneš s ľuďmi siedmich rôznych národností a budeš obchodovať s profesionálmi štyridsiatich rôznych krajín).
  • Zažiješ príjemnú pracovnú atmosféru s fantastickými mladými ľuďmi, ktorí nie sú len kolegovia, ale aj priatelia.
  • Poteší Ťa aj motivujúci SYSTÉM ODMEŇOVANIA
  • Získaš PODPORU nášho tímu profesionálov ochotných vždy poradiť, pomôcť, povzbudiť a zároveň sa och nich naučíš veľa nového.
  • Po určitom čase budeš mať možnosť pracovať aj z domu (1 deň do týždňa).
  • Samozrejmosťou je FLEXIBILNÝ pracovný čas (povinnosť byť na pracovisku od 10:00 do 15:00, kedy odpracuješ zvyšok, je na Tebe).
  • Budeš súčasťou našich atraktívnych teambuildingov a iných firemných akcií.
  • Určite uvítaš možnosť vzdelávania a PROFESIONÁLNEHO ROZVOJA.
  • Dostaneš kompletné technické vybavenie na posilnenie Tvojho úsilia.
  • Získaš možnosť cestovať a navštíviť miesta po celom svete (boli sme v Mexiku, Brazílii, Španielsku, Taliansku, Nemecku, Rusku, Číne, vo Vietname atď.).
  • Ako bonus máme pre Teba pripravený wellness program,
  • a rôzne iné benefity...

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového procesu nám prosím pošli Tvoj životopis a motivačný list (oba v anglickom jazyku).
Následne od nás obdržíš na vypracovanie krátke zadanie. Na základe vypracovaných zadaní, budeme pozývať najlepších uchádzačov na osobné pohovory.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Predchádzajúca preukázateľná skúsenosť s organizovaním eventov a obchodných stretnutí
  • Vášeň pre event manažment
  • Energickosť a drive
  • Skvelé plánovacie a organizačné schopnosti
  • Výborný time manažment a skúsenosti so starostlivosťou o kľúčových zákazníkov
  • Silné komunikačné (ústne aj písomné), negociačné a vodcovské schopnosti
  • Obchodné a marketingové zručnosti
  • Vášeň pre prácu s ľudmi (zákaznícky servis a starostlivosť o kľúčových zákazníkov)
  • Vynikajúci zmysel pre detail
  • Schopnosť pracovať nezávisle a flexibilne
  • Schopnosť multitaskingu (manažovať viacero rozdielnych deadlinov)
  • Schopnosť riešiť problémové situácie, orientácia na výsledky s vysoká dávka entuziazmu
  • Nezávislosť a vnútorná motivácia
  • Kritické myslenie, common sense, obchodný duch
  • Dobré telefonické zručnosti
  • Tímový hráč
  • Priateľský, bezstarostný, spoľahlivý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Izáková
E-mail: poslať životopis
ID: 3368495  Dátum zverejnenia: 20.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: €1,000 + bonusy + benefity