Rozpočtár/ka investičných činnosti

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Petržalka, Kutlíkova 17, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:

  • Viete pracovať s rozpočtami a odborne odhadnúť náklady na rekonštrukčné a stavebné práce?
  • Hovoria Vám niečo pojmy ako výkaz, výmer, projektová dokumentácia a kontrolné dni?
  • Máte skúsenosti s kontrolovaním dodávateľa pri realizácii stavebných prác?
  • Nevadí Vám práca s tabuľkami a prehľadmi nákladov a ich pravidelná kontrola je pre vás samozrejmá vec?
  • Ste pripravený/á pracovať veľa aj v teréne v rámci mestskej časti BA-Petržalka?
  • Máte radi vo veciach poriadok, dodržiavate termíny a plánujete všetko vopred?
  • Viete pracovať „s termínom na krku“ a zapojiť sa do prípravy projektu tak, aby sa všetko stihlo načas?
  • Radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu, a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:

  • Realizácia stavieb podľa investičného plánu, riadenie a koordinácia pracovníkov na stavbách,
  • vypracovanie výkazov výmer a rozpočtov pre MČ podľa pokynov, kontrola cenových ponúk a opodstatnenosti nákladov,
  • kontrola dodržiavania stanovených stavebných postupov a harmonogramov, z času na čas aj aktívny dozor nad pracovníkmi stavby, všetkými profesiami,
  • účasť na kontrolných dňoch, vedenie stavebného denníka, aktívna komunikácia so všetkými dodávateľmi,
  • kontrola nákladov a vystavených faktúr spojených s realizáciou stavby, sledovanie rozpočtu mestskej časti v rámci údržby a investičnej činnosti, objednávanie materiálu a služieb,
  • odhadovanie investičných nákladov pre plánované realizačné projekty, kontrola projektovej dokumentácie,
  • hodnotenie skutkového stavu budov v správe mestskej časti,
  • príprava materiálov pre legislatívne odovzdanie stavieb

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:

Hoci budete mať kanceláriu v budove miestneho úradu na Kutlíkovej 17, vaším pracoviskom bude celá Petržalka, najmä miesta, kde prebiehajú investičné projekty. Váš pracovný deň tak môže vyzerať aj tak, že po príchode do svojej kancelárie si skontrolujete e-maily a s kolegami prediskutujete aktuálne veci na daný deň. Následne pôjdete na kontrolu rekonštrukcie odborných učební a toaliet na jednej z našich základných škôl. Po ceste sa zastavíte na obhliadku voľných nájomných bytov, ktoré bude treba zrekonštruovať a potrebujete urobiť odhad nákladov. Po návrate na úrad začnete pripravovať podklady na verejné obstarávanie dodávateľa na projektovú dokumentáciu na vybudovanie zariadenia sociálnych služieb. Na konci dňa budete môcť mať pocit, že ste prispeli k lepšiemu životu ľudí v Petržalke.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • teambuildingy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:

  • štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 06. októbra 2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie

Prax na pozícii/v oblasti

prax v oblasti prípravy a realizácie investičných projektov

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať päťročnú skúsenosť s investičnými projektmi, ideálne priamo s ich prípravou aj realizáciou. Práca vo verejnom sektore je výhodou, ale nie podmienkou. Nevyhnutnou podmienkou je ovládanie Excelu, Cenkrosu, prípadne iných programov na plánovanie nákladov a vypočítanie cien rekonštrukčných prác. Súčasne by náš nový kolega mal mať minimálne stredné odborné vzdelanie technického zamerania a široký prehľad o moderných stavebných postupoch. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť spoľahlivosť, zodpovednosť a precíznosť. Oceníme aj kolegu/gyňu, ktorá/ý je tímový hráč, odolá stresu napríklad pri zvýšenom nápore práce a je aktívnym šoférom.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:

  • minimálne stredoškolské odborné vzdelanie technického zamerania,
  • minimálne päťročnú prax v oblasti prípravy a realizácie investičných projektov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. M.Ed. Marcela Zacharová
Tel.: +421947487007
E-mail: poslať životopis
ID: 4163425  Dátum zverejnenia: 17.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac